Om Fackförbunden.se

Fackforbunden.se startades 2013 för att hjälpa svenska arbetstagare hitta rätt fackförbund och fackföreningar baserat på yrke. Vi jämför medlemsvillkor, arbetslöshetskassa, inkomstförsäkring och medlemslån. Målsättningen är att ge våra besökare korrekt och opartisk information om Sveriges samtliga fackförbund utan förbehåll. Vi arbetar därför aktivt med att även låta medlemmarna i facket komma till tals på sidan genom omdömen och kommentarer.

Fackforbunden.se drivs helt fristående utan koppling till enskilda fackförbund eller fackföreningar. Våra tjänster är helt kostnadsfria för dig som konsument i vissa fall får uppbär Fackforbunden.se provision från fackförbund då nya medlemmar tillkommer genom annonsering.

Denna sida ägs, drivs och förvaltas av aktiebolaget Spexer AB med organisationsnummer 556971-8926. Ansvarig för drift och uppdatering är Nils Hjort. Fackforbunden.se uppdateras regelbundet med ny data om svenska fackförbund och aktuell prisuppgifter men ansvarar ej för felskrivningar eller oriktig information.

Vid intresserad av samarbete eller ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss.