Alla fackliga tjänster hos DIK-förbundet

Denna lista innehåller samtliga DIK-förbundets försäkringar och avtal. Du hittar andra fackförbund med likvärdiga tjänster genom att klicka på respektive länk:

A-kassor, Inkomstförsäkringar, , , , , ,

Är DIK-förbundet fackförbund är ett bra alternativ för dig?

DIK-förbundet är en lämplig fackförening för alla som arbetar inom följande yrken och branscher. Leta igenom listan och se om du hittar ditt yrke bland i listan. Du hittar även fler möjliga fackliga organisationer genom att klicka på länkarna:

, , ,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Det finns 2 Omdömen om DIK-förbundet

Är DIK-förbundet fackförbund bra eller dåligt? Läs tidigare omdöme eller berätta vad du tycker om deras inkomstförsäkring, akassa eller övriga försäkringar och villkor. Recensera, kommentera eller ställ en fråga.

1. Har fått ett erbjudande som frilansare åt en reklambyrå. Jag har avslutat en yrkesutbildning i somras som grafisk formgivare. Vad är en rimlig timlön och vad skall man tänka på med skattesedel osv. Vad kostar det att vara medlem hos er? Mvh Camilla

• Hej Camilla,

Detta är en frågor som bör ställas direkt till det kreativa facket för mer precisa uppgifter. Lönen ligger omkring 25 000 och 36 000 kr. Att gå med i DIK kostar 262 kr/mån och 352 kr/mån med a kassa.

/Admin

Recensera DIK-förbundet

Skriv vad du tycker och tänker om DIK-förbundet eller ställ en fråga om något du undrar över.